Γίνεται
γνωστό ότι, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για
την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’
ΕΠΙΠΕΔΟΥ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η
οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου, πρόκειται
να υλοποιηθεί ένας αριθμός προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου με βάση
το μοντέλο μικτής μάθησης (blended learning). Τα
προγράμματα αυτά έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε
περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με
το παραδοσιακό μοντέλο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης
παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός
(απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός
εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β’ επιπέδου κλπ.
Το
μοντέλο μικτής μάθησης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως
διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες
(ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν
καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης
συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο
ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης, ενώ οι ασύγχρονες
δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης
μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτού μοντέλου υλοποιείται σε
διάστημα 20 έως 24 εβδομάδων και ακολουθείται από τελική δοκιμασία
πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.
Τα
επιμορφωτικά προγράμματα μικτού μοντέλου θα επιμερισθούν χρονικά σε δύο
περιόδους (Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014, Οκτώβριος 2014 – Απρίλιος
2015).
Για την βέλτιστη οργάνωση και προγραμματισμό των προγραμμάτων μικτού μοντέλου, καλούνται
όλοι οι ενδιαφερόμενοι (επιμορφωτές και ΚΣΕ που επιθυμούν να αναλάβουν
προγράμματα, εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτά) να
δηλώσουν το κατ’ αρχήν ενδιαφέρον τους και να υποβάλουν σχετικά
πληροφοριακά στοιχεία, έως τις 26/3/2013.
Αναδημοσίευση https://b-epipedo2.cti.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου