Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2016

Kυνήγι θησαυρού: ένα εκπαιδευτικό παράδειγμα των QR Codes στην εκπαίδευση



Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Π. ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ το Κυνήγι Θησαυρού στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ODS με υπέυθυνους της δράσης τους εκπαιδευτικούς Αλμπανάκη Ξανθή ΠE01 και Αραμπατζή Γεώργιο ΠΕ19. Με δεδομένο ότι οι εκπαιδευτικοί υπηρετούν διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα που, όμως, όλα σχετίζονται με κάποιον τρόπο με την έννοια "φως" και την έννοια της γνώσης υλοποιήθηκε το "Κυνήγι θησαυρού" .



To παιχνίδι "Κυνήγι θησαυρού" αποτελεί μια διαθεματική προσέγγιση βιωματικής μάθησης βασισμένο στο μοντέλο του Kolb με βασικό στοιχείο την εμπλοκή της τεχνολογίας, τα εργαστήρια των Φυσικών Επιστημών, αλλά και συμβατικά μέσα διδασκαλίας με διοίκουσα αρχή το στοιχείο του φωτός. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κατέθεσαν ερωτήσεις-γρίφους που σχετίζονται άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα με το φως.

Οι γρίφοι δίνονταν στους μαθητές με QR Codes
 


 Ζητούμενο δεν ήταν οι στενές γνώσεις αλλά η συνειδητοποίηση της δύναμης της γνώσης που ξεπερνά όμως τα όρια των σχολικών εγχειριδίων και τους τοίχους του σχολικού συγκροτήματος. Όπως και το φως, σήμερα η γνώση τρέχει με καταπληκτική ταχύτητα. Οι μαθητές έπρεπε να συνδυάσουν γνώσεις και δεξιότητες και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της τεχνολογίας. Ταυτόχρονα έπρεπε να συνεργαστούν και να επιδείξουν άμιλλα. Οι δραστηριότητες του παιχνιδιού περιλάμβαναν γρίφους και ασκήσεις περιήγησης μέσα από κρυμμένα στοιχεία διασκορπισμένα σε ολόκληρο το σχολείο. Συμμετείχαν συνολικά 20 ομάδες που απάντησαν σε 22 γρίφους. 



 Για περισσότερα στιγμιότυπα και οδηγίες στο ιστολόγιο "Ελάτε να βρούμε το θησαυρό, ελάτε να βρούμε το φως!" που δημιουργήθηκε γι' αυτόν τον λόγον. 
Καλή έμπνευση!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...