Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

To YouTube δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στην Ελλάδα



Το YouTube είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013 και σε αυτήν συμμετείχαν 1.250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων.
Απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο, με ποσοστό 92% οι χρήστες ανέδειξαν το YouTube ως την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα social networking.
Στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%), ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται το linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το twitter (46%). Ποσοστά που, όπως αναφέρει το ELTRUN, πλέον το στάδιο ωριμότητας που βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα social media αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Foursquare, Flickr και Google+).
Όσον αφορά στη χρήση του YouTube, οι Έλληνες δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν «πράγματα που τους ενδιαφέρουν», γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης της υπηρεσίας και ως μηχανής αναζήτησης. Επίσης, κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, κάτι που καταγράφει την δυναμικότητα της πλατφόρμας και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.

H χρήση του Facebook ορίζεται ως ενεργητική (Προβολή απόψεων, Επικοινωνία, Παίξιμο Παιχνιδιών κλπ) και ως παθητική (Παρακολούθηση διαφημίσεων και απλή παρακολούθηση των εξελίξεων και φίλων). Η ωριμότητα των Ελλήνων χρηστών facebook καταγράφεται από το γεγονός ότι η πλειοψηφία (64%) είναι κυρίως ενεργητικοί χρήστες και μόνο 31% είναι παθητικοί. Ένα 5% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν σε ίδια συχνότητα τις ενέργειες των δύο κατηγοριών.
Σημαντικό είναι το στοιχείo ότι, παρόλο που οι χρήστες είναι ενημερωμένοι (93%) για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προφυλάξουν τα προσωπικά τους δεδομένα, ένας στους τρεις δηλώνει ότι σπάνια ελέγχει τις ρυθμίσεις ασφαλείας (privacy settings) του λογαριασμού του, και ένας στους δύο σπάνια εξατομικεύει το προφίλ του.
Η καθολική επίδραση του facebook φαίνεται και από τα στοιχεία των απαντήσεων της έρευνας ότι το 1/3 των χρηστών έχει πάνω από 500 φίλους ενώ μόνο το 25% γνωρίζουν (έχουν συναντήσει τουλάχιστον μια φορά) το 100% των φίλων τους. Αυτό πιθανόν να εξελιχθεί σε πρόβλημα, ιδιαίτερα για τις νεαρές ηλικίες.
Η διείσδυση του Linkedin είναι πλέον ουσιαστική, κυρίως λόγω της ανεργίας και της εργασιακής αβεβαιότητας. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του (95%) και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους (ενίσχυση χαρακτηριστικών, congrats, likes) (78%). Λόγω της οικονομικής κρίσης και της επίδρασης για συνεχή επαγρύπνηση νέων εργασιακών δυνατοτήτων, αναμένεται ότι η συχνή χρήση του linkedin θα αυξάνεται συνεχώς.
Η έκθεση με τα πλήρη αποτελέσματα είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του ELTRUN (www.eltrun.gr)

Πηγή

http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_15/01/2014_535954 - See more at: http://www.toportal.gr/?i=toportal.el.article&id=1866#sthash.n3FF7sN6.dpuf

1 εικόνα
Το YouTube είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013 και σε αυτήν συμμετείχαν 1.250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων.
Απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο, με ποσοστό 92% οι χρήστες ανέδειξαν το YouTube ως την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα social networking.
Στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%), ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται το linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το twitter (46%). Ποσοστά που, όπως αναφέρει το ELTRUN, πλέον το στάδιο ωριμότητας που βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα social media αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Foursquare, Flickr και Google+).
Όσον αφορά στη χρήση του YouTube, οι Έλληνες δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν «πράγματα που τους ενδιαφέρουν», γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης της υπηρεσίας και ως μηχανής αναζήτησης. Επίσης, κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, κάτι που καταγράφει την δυναμικότητα της πλατφόρμας και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.
H χρήση του Facebook ορίζεται ως ενεργητική (Προβολή απόψεων, Επικοινωνία, Παίξιμο Παιχνιδιών κλπ) και ως παθητική (Παρακολούθηση διαφημίσεων και απλή παρακολούθηση των εξελίξεων και φίλων). Η ωριμότητα των Ελλήνων χρηστών facebook καταγράφεται από το γεγονός ότι η πλειοψηφία (64%) είναι κυρίως ενεργητικοί χρήστες και μόνο 31% είναι παθητικοί. Ένα 5% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν σε ίδια συχνότητα τις ενέργειες των δύο κατηγοριών.
Σημαντικό είναι το στοιχείo ότι, παρόλο που οι χρήστες είναι ενημερωμένοι (93%) για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προφυλάξουν τα προσωπικά τους δεδομένα, ένας στους τρεις δηλώνει ότι σπάνια ελέγχει τις ρυθμίσεις ασφαλείας (privacy settings) του λογαριασμού του, και ένας στους δύο σπάνια εξατομικεύει το προφίλ του.
Η καθολική επίδραση του facebook φαίνεται και από τα στοιχεία των απαντήσεων της έρευνας ότι το 1/3 των χρηστών έχει πάνω από 500 φίλους ενώ μόνο το 25% γνωρίζουν (έχουν συναντήσει τουλάχιστον μια φορά) το 100% των φίλων τους. Αυτό πιθανόν να εξελιχθεί σε πρόβλημα, ιδιαίτερα για τις νεαρές ηλικίες.
Η διείσδυση του Linkedin είναι πλέον ουσιαστική, κυρίως λόγω της ανεργίας και της εργασιακής αβεβαιότητας. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του (95%) και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους (ενίσχυση χαρακτηριστικών, congrats, likes) (78%). Λόγω της οικονομικής κρίσης και της επίδρασης για συνεχή επαγρύπνηση νέων εργασιακών δυνατοτήτων, αναμένεται ότι η συχνή χρήση του linkedin θα αυξάνεται συνεχώς.
Η έκθεση με τα πλήρη αποτελέσματα είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του ELTRUN (www.eltrun.gr)
- See more at: http://www.toportal.gr/?i=toportal.el.article&id=1866#sthash.n3FF7sN6.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...