Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

How well do we know Europe?




Οι ψηφιακοί χάρτες μπορούν να αξιοποιηθούν από οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και για οποιονδήποτε. Οι πολυχάρτες είναι εφαρμογές που αναπτύχθηκαν με σκοπό τη διευκόλυνση ομαδοσυνεργατικών δραστηριοτήτων που βασίζονται στην αξιοποίηση πληροφοριών που περιλαμβάνονται σε διάφορους χάρτες.

Η ψηφιακή επεξεργασία της πληροφορίας και η εξάπλωση της χρήσης του διαδικτύου συνιστούν επαναστατική τεχνολογική αλλαγή. Πρόκειται για καινοτόμες ανακαλύψεις που επηρέασαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Όσοι χρήστες πλοηγούνται καθημερινά το Διαδίκτυο, έχουν αποκτήσει μια πιο διεθνοποιημένη και ομοιογενή αντίληψη των πραγμάτων, δεδομένου ότι καταναλώνουν παραπλήσιες πληροφορίες. Οι διαδικτυακές εκδοχές των διεθνών ΜΜΕ, τα GDS και οι διαδικτυακές πύλες με ταξιδιωτικές συμβουλές, έχουν επιβάλλει μια ανεπανάληπτη ομοιομορφία στην πληροφόρηση και κατ’ επέκταση στα ερεθίσματα που προσλαμβάνει ο σύγχρονος καταναλωτής.
Σκοπός της ερευνητικής εργασίας στο Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας το σχολικό έτος 2015-2016 ήταν οι μαθητές: α)  να γνωρίσουν τη θρησκευτική, πολιτιστική και γεωγραφική ποικιλοχρωμία της Ευρώπης και να έχουν μία ουσιαστική γνωριμία με την Ευρώπη ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε με εξάρσεις φανατισμών, εθνικισμών και ομογενοποίησης β)  μέσα από μία από μία προσωπική αναζήτηση να αναδείξουν σημαντικά στοιχεία του πολιτισμού και της κουλτούρας τους, αλλά και κοινά και διαφορετικά στοιχεία . Η κανονικότητα (normalcy) είναι μία αρχή άλλωστε, η οποία ερμηνεύεται ή κρίνεται από τους άλλους σύμφωνα με τις δικιές τους αξίες, τις στάσεις τους και τις αντιλήψεις τους γ) να καλλιεργήσουν ευρωπαϊκή συνείδηση και ταυτότητα μέσα από την ενεργό συμμετοχή τους σε μία ευρωπαϊκή πλατφόρμα, η οποία τους δίνει τη δυνατότητα να παράγουν το δικό τους εκπαιδευτικό υλικό δ) να έρθουν με βιωματικό τρόπο σε επαφή με θρησκευτικά μνημεία και μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς ε) να συνεργασθούν με το επιστημονικό Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ Digital Earth, http://www.digital-earth.edu.gr/index.php/el/  .


Ισπανία



Ιταλία
 

 Τσεχία

Τσεχία 


England 




 Βέλγιο

 

Δανία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...